Segítség a vásárláshoz

A rendelés menete

1. A Felhasználó a kiválasztott termék oldalán megadja a vásárolni kívánt mennyiséget, majd a „kosárba teszem”gombra kattintva kosárba teszi az árut.

2. Ezt követően folytathatja a böngészést és a vásárlást.

3. A honlap jobb felső sarkában található kosár ikonra kattintva megtekinthető a kosárba helyezett áruk listája, mennyisége. Itt törölhet termékeket, módosíthatja a mennyiségeket.

4. Rögzíthetők a Szolgáltató által korábban kibocsájtott, érvényben lévő vásárlói kuponok.

5. Felhasználó kiválaszthatja, hogy az árut személyesen szeretné átvenni a Szolgáltató telephelyén, vagy házhoz szállítást kér. A fizetendő összeg ennek megfelelően alakul.

6. Szállítási költség:

A webáruház által kalkulált szállítási költségek a kis méretű termékek (30 kg-ig) személyes kézbesítésre vonatkoznak. A nagyobb súlyú, terjedelmű termékek esetében a szállító cég a megadott címig, épületig szállítja ki az árut, a termék végleges helyére történő mozgatása, a vevő feladata. Lehetőséget biztosítunk arra, hogy a megvásárolt terméket adott rendeltetési helyére beszállítva (akár emeletre felvíve), kicsomagolva, rögzítve, beüzemelve – esetlegesen betanítva adjuk át. Ezt cégünk külön szolgáltatásként kínálja fel a webáruházban felkínált lehetőségeken felül. Erre vonatkozó kérését e-mailben kérjük jelezni felénk. Ez esetben a webáruház által kalkulált szállítási költség helyett egyedi díjat számítunk fel.

7. Tovább a pénztárhoz kattintva folytatható a vásárlás. A Felhasználónak meg kell adnia a számlázási és szállítási adatokat. Vállalkozás esetén az adószám megadása kötelező. Magánszemély esetén ezt a mezőt x -el kell jelölni.

8. A Felhasználó kiválasztja a fizetési módot. Választhat közvetlen banki átutalás, utánvét, vagy bankkártyás fizetési mód között.

9. A megrendelés elküldése gombra kattintva a megrendelés véglegesítésre kerül.

10. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik.

11. Szolgáltató a beérkezett megrendelést (az automata visszaigazoláson túl) visszaigazolja a szállítás várható idejének megjelölésével, esetleges pontosításokkal.

12. Szolgáltató a vásárlás értékéről e-számlát állít ki, melyet elektronikus hitelesítéssel az e-szamla által megküldött linkről tölthet le a vásárló. A megrendelés visszaigazolás és az e-szamla a Felhasználó által megadott e-mail címre érkezik meg. Az e-számla az AppSol Zrt által üzemeltetett e-szamla.hu oldalon regisztrációs adatok megadásával is megtekinthető, későbbi időpontban is letölthető.

Az e-számla egy nyílt, platformfüggetlen, nemzetközi szabványokra és ajánlásokra épülő elektronikus számla és számlafizetési szolgáltatás, amely az Interneten keresztül biztosítja közhiteles elektronikus számla kibocsátását és befogadását, biztonságos körülmények között.

A papíralapú bizonylatokat teljes egészében nélkülöző szolgáltatás megfelel az elektronikus számla jogszabályban (Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény) előírt követelményeinek illetve az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal 2009 10. 26., az elektronikus úton kibocsátott számlákra vonatkozó egyes rendelkezések értelmezéséről kiadott közleményében foglalt ajánlásainak.

A hiteles elektronikus számla a kiállítás időpontját hitelesítő időbélyeggel és elektronikus aláírással van ellátva.

A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

Általános teljesítési határidő, raktáron lévő termék esetében a szerződés létrejöttétől számított 2-3 munkanapon belül.  Raktáron nem található termék esetében a termék beérkezését követő 2-3 munkanapon belül.

Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem tudunk elfogadni! A csomagok kézbesítése a megrendelés visszaigazolásban foglaltaknak megfelelően, a termék futárnak történő átadását követő 1-2 munanapon belül 8-17 óra közötti időszakban történik.

Bankkártyás fizetés

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. partnerei széles körben elterjedt és elfogadott, minden elemében biztonságos virtuális kártyaelfogadási rendszert alkalmaznak. A tranzakció valamennyi résztvevője csak a számára releváns információkhoz jut.

Az online vásárlás további előnyei:

  • A vásárlók számára a kártyás fizetés egyszerű és kényelmes.

  • Az online tranzakciók folyamatosan nyomon követhetőek.

  • A kereskedő birtokába kizárólag a vásárlóval, vásárlással, termékkel, szolgáltatással kapcsolatos adatok jutnak, míg a bankkártya adatokat csak az UniCredit Bank Hungary Zrt. kapja meg – mindez maximális biztonságot nyújt a vásárlónak.

A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke – a kifizetett összeg – azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.

A banki fizetőoldal a kötelező biztonsági elemek mellett alkalmazza az úgynevezett 3D Secure biztonsági megoldást, amelyet a MasterCard és a Visa nemzetközi kártyatársaságok dolgoztak ki. A 3D Secure, amely a tranzakciót kezdeményező vásárlónak a Verified by Visa és a MasterCard SecureCode emblémákról azonosítható, a jelenleg elérhető legnagyobb biztonságot biztosítja. A vásárló ugyanis 3D Secure tranzakció esetén – amennyiben a bankkártyája is 3D Secure képes – megadja az internetes vásárlásokhoz használandó egyedi azonosító kódját. Így ezen tranzakciók esetén a fizetési folyamat előtt a kibocsátó bank hitelesítése biztosítja az egyértelmű azonosítást.

Mire érdemes odafigyelni vásárláskor?

  • Kérjük, tanulmányozza át az Elfogadóhely internetes vásárlással kapcsolatos ismertetőjét, a vásárlás kondícióit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket.

  • Tekintse át az Elfogadóhely biztonsági feltételeit.

  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatosan az Elfogadóhelytől kapott információkat!

  • Gondoskodjon róla, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá!

  • Érdemes saját böngészőjét folyamatosan frissíteni, naprakészen tartani.

Elfogadott kártyák:

  • VISA dombornyomott kártyák

  • VISA Electron kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)

  • V PAY kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)

  • MasterCard dombornyomott kártyák

  • MasterCard Electronic kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)

  • Maestro kártyák (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)

  • Kizárólag internetes fizetésre kibocsátott kártyák

A biztonságról:

A virtuális POS titkosított (https://) csatornán keresztül képes összekapcsolni az Elfogadóhelyet a vásárlókkal, valamint szintén biztonságos csatornán létesít kapcsolatot az UniCredit Bank Hungary Zrt. és az Elfogadóhely.

Az internetes kártyás fizetés technikai lebonyolítását az UniCredit Bank Hungary Zrt. megbízott partnere a First Data Magyarország Kft. hajtja végre, aki a saját platformjával áll ügyfeleink rendelkezésére. A banki fizetőoldal az alábbi URL-eket használja:

https://secureshop.firstdata.lv

https://secureshop.firstdata.hu

A banki fizetőoldal RSA 2048 bites titkosítással ellátott tanúsítványt (CA) használ, ami TLS 1.0 csatornán keresztül biztosítja az ott megadásra kerülő adatok teljes körű biztonságát.

A fizetés folyamata:

  1. A vásárló összeállítja az igényének megfelelő termékekből álló kosarat az internet áruházban, megadja a szállításhoz szükséges információkat, majd a fizetési módnál kiválasztja a bankkártyás fizetést.

  1. A vásárló ezután átirányításra kerül a bank fizetési oldalára. Az ekkor megjelenő, az UniCredit Bank emblémáját tartalmazó fizetői oldalon kell megadni a kártyaadatokat (név, kártyaszám, lejárat, 3 jegyű CVC vagy CVV érvényesítési kód).

    1. Amennyiben a fizetésre használt kártya 3D Secure képes, meg kell adni a hitelesítéshez a kibocsátó intézettől kapott azonosítót is.

    2. Ezt követően megtörténik az online engedélykérés a kártya elfogadására. Ha ez sikeres volt, megtörténik a tranzakció.

    1. Végül a rendszer visszairányítja a vásárlót az internet áruházba, ahol a tranzakció eredményességéről értesítést kap.

Amennyiben a vásárlási tranzakció eredményéről részletesebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Kérdése van? Segítségre van szüksége?

Keressen minket elérhetőségeinken: https://femtermek.hu/kapcsolat/