Segítség a vásárláshoz
A rendelés menete
1. A Felhasználó a kiválasztott termék oldalán megadja a vásárolni kívánt mennyiséget, majd a „kosárba teszem”gombra kattintva kosárba teszi az árut.
2. Ezt követően folytathatja a böngészést és a vásárlást.
3. A honlap jobb felső sarkában található kosár ikonra kattintva megtekinthető a kosárba helyezett áruk listája, mennyisége. Itt törölhet termékeket, módosíthatja a mennyiségeket.
4. Rögzíthetők a Szolgáltató által korábban kibocsájtott, érvényben lévő vásárlói kuponok.
5. Felhasználó kiválaszthatja, hogy az árut személyesen szeretné átvenni a Szolgáltató telephelyén, vagy házhoz szállítást kér. A fizetendő összeg ennek megfelelően alakul.
6. Szállítási költség:
A webáruház által kalkulált szállítási költségek a kis méretű termékek (30 kg-ig) személyes kézbesítésre vonatkoznak. A nagyobb súlyú, terjedelmű termékek esetében a szállító cég a megadott címig, épületig szállítja ki az árut, a termék végleges helyére történő mozgatása, a vevő feladata. Lehetőséget biztosítunk arra, hogy a megvásárolt terméket adott rendeltetési helyére beszállítva (akár emeletre felvíve), kicsomagolva, rögzítve, beüzemelve – esetlegesen betanítva adjuk át. Ezt cégünk külön szolgáltatásként kínálja fel a webáruházban felkínált lehetőségeken felül. Erre vonatkozó kérését e-mailben kérjük jelezni felénk. Ez esetben a webáruház által kalkulált szállítási költség helyett egyedi díjat számítunk fel.
7. Tovább a pénztárhoz kattintva folytatható a vásárlás. A Felhasználónak meg kell adnia a számlázási és szállítási adatokat. Vállalkozás esetén az adószám megadása kötelező. Magánszemély esetén ezt a mezőt x -el kell jelölni.
8. A Felhasználó kiválasztja a fizetési módot. Választhat közvetlen banki átutalás, utánvét, vagy bankkártyás fizetési mód között.
9. A megrendelés elküldése gombra kattintva a megrendelés véglegesítésre kerül.
10. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik.
11. Szolgáltató a beérkezett megrendelést (az automata visszaigazoláson túl) visszaigazolja a szállítás várható idejének megjelölésével, esetleges pontosításokkal.
12. Szolgáltató a vásárlás értékéről e-számlát állít ki, melyet elektronikus hitelesítéssel az e-szamla által megküldött linkről tölthet le a vásárló. A megrendelés visszaigazolás és az e-szamla a Felhasználó által megadott e-mail címre érkezik meg. Az e-számla az AppSol Zrt által üzemeltetett e-szamla.hu oldalon regisztrációs adatok megadásával is megtekinthető, későbbi időpontban is letölthető.
Az e-számla egy nyílt, platformfüggetlen, nemzetközi szabványokra és ajánlásokra épülő elektronikus számla és számlafizetési szolgáltatás, amely az Interneten keresztül biztosítja közhiteles elektronikus számla kibocsátását és befogadását, biztonságos körülmények között.
A papíralapú bizonylatokat teljes egészében nélkülöző szolgáltatás megfelel az elektronikus számla jogszabályban (Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény) előírt követelményeinek illetve az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal 2009 10. 26., az elektronikus úton kibocsátott számlákra vonatkozó egyes rendelkezések értelmezéséről kiadott közleményében foglalt ajánlásainak.
A hiteles elektronikus számla a kiállítás időpontját hitelesítő időbélyeggel és elektronikus aláírással van ellátva.
A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
Általános teljesítési határidő, raktáron lévő termék esetében a szerződés létrejöttétől számított 2-3 munkanapon belül. Raktáron nem található termék esetében a termék beérkezését követő 2-3 munkanapon belül.
Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem tudunk elfogadni! A csomagok kézbesítése a megrendelés visszaigazolásban foglaltaknak megfelelően, a termék futárnak történő átadását követő 1-2 munanapon belül 8-17 óra közötti időszakban történik.
Bankkártyás fizetés
Az UniCredit Bank Hungary Zrt. partnerei széles körben elterjedt és elfogadott, minden elemében biztonságos virtuális kártyaelfogadási rendszert alkalmaznak. A tranzakció valamennyi résztvevője csak a számára releváns információkhoz jut.
Az online vásárlás további előnyei:
-
A vásárlók számára a kártyás fizetés egyszerű és kényelmes.
-
Az online tranzakciók folyamatosan nyomon követhetőek.
-
A kereskedő birtokába kizárólag a vásárlóval, vásárlással, termékkel, szolgáltatással kapcsolatos adatok jutnak, míg a bankkártya adatokat csak az UniCredit Bank Hungary Zrt. kapja meg – mindez maximális biztonságot nyújt a vásárlónak.
A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke – a kifizetett összeg – azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.
A banki fizetőoldal a kötelező biztonsági elemek mellett alkalmazza az úgynevezett 3D Secure biztonsági megoldást, amelyet a MasterCard és a Visa nemzetközi kártyatársaságok dolgoztak ki. A 3D Secure, amely a tranzakciót kezdeményező vásárlónak a Verified by Visa és a MasterCard SecureCode emblémákról azonosítható, a jelenleg elérhető legnagyobb biztonságot biztosítja. A vásárló ugyanis 3D Secure tranzakció esetén – amennyiben a bankkártyája is 3D Secure képes – megadja az internetes vásárlásokhoz használandó egyedi azonosító kódját. Így ezen tranzakciók esetén a fizetési folyamat előtt a kibocsátó bank hitelesítése biztosítja az egyértelmű azonosítást.
Mire érdemes odafigyelni vásárláskor?
-
Kérjük, tanulmányozza át az Elfogadóhely internetes vásárlással kapcsolatos ismertetőjét, a vásárlás kondícióit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket.
-
Tekintse át az Elfogadóhely biztonsági feltételeit.
-
Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatosan az Elfogadóhelytől kapott információkat!
-
Gondoskodjon róla, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá!
-
Érdemes saját böngészőjét folyamatosan frissíteni, naprakészen tartani.
Elfogadott kártyák:
-
VISA dombornyomott kártyák
-
VISA Electron kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
-
V PAY kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
-
MasterCard dombornyomott kártyák
-
MasterCard Electronic kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
-
Maestro kártyák (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
-
Kizárólag internetes fizetésre kibocsátott kártyák
A biztonságról:
A virtuális POS titkosított (https://) csatornán keresztül képes összekapcsolni az Elfogadóhelyet a vásárlókkal, valamint szintén biztonságos csatornán létesít kapcsolatot az UniCredit Bank Hungary Zrt. és az Elfogadóhely.
Az internetes kártyás fizetés technikai lebonyolítását az UniCredit Bank Hungary Zrt. megbízott partnere a First Data Magyarország Kft. hajtja végre, aki a saját platformjával áll ügyfeleink rendelkezésére. A banki fizetőoldal az alábbi URL-eket használja:
https://secureshop.firstdata.lv
https://secureshop.firstdata.hu
A banki fizetőoldal RSA 2048 bites titkosítással ellátott tanúsítványt (CA) használ, ami TLS 1.0 csatornán keresztül biztosítja az ott megadásra kerülő adatok teljes körű biztonságát.
A fizetés folyamata:
-
A vásárló összeállítja az igényének megfelelő termékekből álló kosarat az internet áruházban, megadja a szállításhoz szükséges információkat, majd a fizetési módnál kiválasztja a bankkártyás fizetést.
-
A vásárló ezután átirányításra kerül a bank fizetési oldalára. Az ekkor megjelenő, az UniCredit Bank emblémáját tartalmazó fizetői oldalon kell megadni a kártyaadatokat (név, kártyaszám, lejárat, 3 jegyű CVC vagy CVV érvényesítési kód).
-
-
Amennyiben a fizetésre használt kártya 3D Secure képes, meg kell adni a hitelesítéshez a kibocsátó intézettől kapott azonosítót is.
-
Ezt követően megtörténik az online engedélykérés a kártya elfogadására. Ha ez sikeres volt, megtörténik a tranzakció.
-
-
-
Végül a rendszer visszairányítja a vásárlót az internet áruházba, ahol a tranzakció eredményességéről értesítést kap.
-
Amennyiben a vásárlási tranzakció eredményéről részletesebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Kérdése van? Segítségre van szüksége?
Keressen minket elérhetőségeinken: https://femtermek.hu/kapcsolat/